Regulamin Rezerwacji Jachtów Online

Niniejszym regulaminem określa się zasady korzystania z systemu rezerwacji jachtów dostępnego pod adresem www.mazury-jacht.pl, będącego własnością ECC DORADZTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, zwaną dalej „Firmą”, z siedzibą w Olsztynie, zarejestrowaną pod numerem KRS 0000995213 nr. NIP 7393895835 oraz REGON 366760167

1. Rezerwacje i Płatności

Klientem systemu www.mazury-jacht.pl może być osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna. Rezerwacja jachtu odbywa się poprzez bezpieczną wpłatę zaliczki za pośrednictwem szybkich przelewów internetowych. Rezerwacja przez www.mazury-jacht.pl jest wiążąca. Obsługą płatności online zajmuje się system Przelewy 24, umożliwiający BLIK oraz szybkie przelewy.

2. Potwierdzenie Rezerwacji

Złożona rezerwacja jest automatycznie potwierdzana poprzez wysłanie e-maila z numerem zamówienia i szczegółami finansowymi klienta. Właściciel jachtu otrzymuje powiadomienie SMS-em i e-mailem z danymi rezerwacji. Zamawiający ma możliwość zmiany terminu rezerwacji na okres 14 dni przed terminem pierwotnej rezerwacji, poprzez wypełnienie formularza.Po otrzymaniu potwierdzenia przez klienta rezerwację uważa się za zakończoną. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. Nieprawidłowo wypełnione formularze danych do rezerwacji nie będą realizowane. Rezerwacje można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

3. Warunki Rezygnacji

Klient może zrezygnować z rezerwacji do określonego czasu przed terminem rozpoczęcia usługi. Termin określa się na 14 dni przed rozpoczęciem usługi. Zwrot środków odbywa się na wskazany przez klienta rachunek bankowy w terminie 14 dni.

4. Reklamacje

W przypadku nienależytego wykonania usługi Czarteru, klient może składać reklamacje wyłącznie do Firmy. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami Firmy. Reklamację dotyczącą usług Firmy można złożyć na adres poczty elektronicznej: marcin.burza@e-cc.pl.lub w formie pisemnej na adres Firmy: 10-683 Olsztyn, ul. Trylińskiego 7. Prawidłowo złożona reklamacja dotycząca usług Firmy powinna zawierać co najmniej: a) oznaczenie składającego reklamację (imię, nazwisko lub nazwę, adres zamieszkania lub siedzibę oraz adres poczty elektronicznej) b) przedmiot reklamacji c) okoliczności uzasadniające reklamację d) oczekiwany sposób rozstrzygnięcia sprawy. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia dla prawidłowego jej rozpatrzenia, przed rozpatrzeniem reklamacji Firma zwróci się do składającego reklamację na adres e-mail o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie i terminie. Firma rozpoznaje reklamację w terminie 30 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres poczty elektronicznej podanej przez składającego reklamację.

5. Warunki Płatności

Kaucja za jacht przekazywana jest Właścicielowi jachtu w dniu odbioru Jachtu w porcie. Kaucja wynosi 2 000,00 złotych. Usługi dodatkowe reguluje się na miejscu odbioru jachtu. Zamawiający ma możliwość dokonania opłaty przez system szybkich płatności w formie zaliczki lub całości kontraktu. W przypadku wpłaty zaliczki pozostała wartość opłacana jest dla ECC DORADZTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w dniu zakończenia czarteru.

Polityka Prywatności

Dane Klientów gromadzone są w celu realizacji rezerwacji jachtu i przekazywane są Właścicielowi jachtu. Dane te nie są udostępniane innym stronom trzecim.

Mając na uwadze RODO, Klient ma prawo żądania poprawienia, aktualizacji, sprostowania lub usunięcia swoich danych osobowych.

6. Informacje Dodatkowe

Ceny podane na www.mazury-jacht.pl są wyrażone w złotych polskich. Klient może ubiegać się o wystawienie faktury po złożeniu rezerwacji. Wynajmujący jacht  zobowiązany jest zwrócić jacht nie zniszczony. W przypadku awarii lub problemów z użytkowaniem zobowiązany jest telefonicznie poinformować właściciela jachtu i postępować zgodnie z instrukcją przekazaną w dniu odbioru jachtu.

7. Zastrzeżenia Firmy

Firma zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji w przypadku rażącego błędu, takiego jak błąd w cenniku lub aktualizacji dostępności.